2014年2月13日星期四

樓契放係邊

登登登登! 小妹終於供滿層自住樓,向人生第2階段出發~ 再投資或再買多層收租!
收左樓契,第一個煩腦係究竟放係那裏好? 於是查了一輪網友comments,有以下歸納:
  • 銀行的中箱不能打開放樓契,要摺囉,不過我不是完美主義者,這點沒關系。話說回來,現時各銀行的保險箱供應很緊拙,往往要排很多年才排到。香港寸金尺土,銀行在這方面是虧本的。
  • 我有個車位契,有成 5 吋咁厚 !!
  • 我車位契就放屋企
  • 樓契就夾硬問銀行借少少錢.... 跟手抵押俾銀行。 (死都唔肯拿番. )
  • 為免樓契畀蟲鑄,被火燒,水弄濕,我再按番畀銀行,用2.15厘,30年,套出黎既錢兌人仔定期,有2.8厘(現在已3.2厘)。有人睇著契,又套0.65厘息、唔洗交稅,人仔仲升左值。
  • 唔見契好煩架, 千祈咪制。無契樓, 你想搵個人買都難, 因為好高風險。而買咗無契樓的人係做唔到按揭的。
  •  莫講話無契,有時漏咗一頁半頁都可能導致踢契或者取消交易。去補契, 唔係你話補就補到。有好多契係要過九年以上先可以再補番的。
  • 你借100萬出黎,就有100萬現金,而樓契返入去銀行度。
    100萬每年要畀2.15厘,你找定期大過2.15厘,例如印度銀行2.5厘,咁你咪賺左2.5-2.15厘,即0.35厘。呢種叫套息,無本生利,兼有人同你睇著樓契
  • 另外,層樓係出租,用個人入息課稅可減物業稅。可惜,本身薪金入息若太高,就跌入17%既稅階,個人入息課稅就無效
  • 後悔 #1: 做咩懶威咁 full paid 買呢 .... 做 50% 買 2 層咪好 law ........
  • 後悔 #2: 做咩懶威咁 full paid 買呢 .... 岩岩去律師樓拎番 d 樓契, 足足成一呎厚  見倒都煩, 都唔知放係邊好, 唔見左就大獲!!
  • 教訓: 息又唔係貴, 冇咩必要, 都唔好 full paid 買樓!
  • 俾我點都借, 多多少少都要因為搵地方擺契,真係煩死...
  • 哈哈哈.......我都想講好很耐架啦!
    d 樓契真係成呎幾二呎長,我已前就放哂係一間房個櫃入面,但到了有十間八間樓契個時你估會點?? 爆哂啦!
    已家我學精了, 放哂係律師樓算了! 只留重要個幾頁copy!
  • 師兄~買個防火箱啦~雖然其他人拎左無用~但補領一份500(入面逐份計!!閒閒地都20~30份xd)1
  • 放落防火箱再塞落床底啦,我有3個呢d箱,拎來放契,放股票
  • 供完樓,你們的樓契怎樣安置厚厚的文件。
    放於銀行保管箱、家中、買個防火防水保管箱放於家中........?
    若樓契不幸運地損毀、被偷竊、失去........等等,要做d嘜工作呢去律師樓搞個份咪得...不過冇過萬都冇得傾啫
  • 您咪當出世紙, 結婚證書, 咁處理存放囉
    冇人偷樓契架, 因為land registry有業主註冊個名, 邊個改契, 咪等於自認係"賊"???
小妹最後決定買個大既金色既防水防火保險箱,放屋企!因為我來梗要投資車位,住宅同廠
 廈!

歡迎訂閱我地既頻道!
Welcome to subscribe our channel!
Like Hong Kong Channel: www.youtube.com/likehongkong

2 則留言:

匿名 說...

congratulations!

匿名 說...

年輕有為!